Vores mål er, at vores patienter altid får en positiv oplevelse, når de besøger os. Derfor er det afgørende, at vi hele tiden udvikler og forbedrer os i alt – lige fra kvaliteten i behandlingen til servicen på klinikken. Af samme grund begyndte dinTANDLÆGE klinikkerne i 2007 en ISO 9001 certificering, som de første i Danmark.
Med det mål, at patienterne skal opleve en endnu højere kvalitet og service i behandlingen, påbegyndte klinikkerne i dinTANDLÆGE i 2007 en ISO 9001 certificering. I øvrigt som de første tandklinikker i Danmark.
Det omfattende arbejde blev sat i gang, ud fra et ønske om at være på forkant med udviklingen og samtidigt at kunne dokumentere, at klinikken lever op til de højeste internationale kvalitetskrav. Det er et erklæret mål at høste de åbenlyse fordele for både klinikken, medarbejderne og patienterne, som et omfattende kvalitetssikringssystem giver.
Fordelen ved en internationalt anerkendt ISO 9001 certificering er, at der sker en løbende sikring og dokumentation af kvaliteten i behandlingen, hygiejnen og servicen på den enkelte klinik. Der udarbejdes således faste procedurer for alle arbejdsprocesser, hvilket betyder, at patienterne kommer til at opleve den samme høje og forudsigelige kvalitet, uanset hvor i landet de bliver behandlet hos dinTANDLÆGE.
I forbindelse med den årlige audit, som gennemføres af DNV GL Business Assurance Denmark, fastlægges forbedringstiltag, således at klinikkens procedurer er i stadig udvikling.
Projektet er en integreret del af klinikkens efteruddannelsesaktiviteter og inddrager samtlige medarbejdere i arbejdet.